


Noiembrie - Februarie
Semestrul 1
Industry's basic framework and terminology
Game concepts
Game Design Documents
Game pitching
Game prototyping
Winter Session solo assigment and review
Martie - Iulie
Semestrul 2
Iteration and scope
Alpha Stage Gate
Beta Stage Gate
Playtesting and bug fixing
Game Demo assignment and review
Graduation
Roadmap Masterclass
Totul porneste cu o idee de joc. Vei invata sa descompui ideea in mecanici de joc. Sa combini mecanicile de joc pentru a forma secvente de gameplay. In paralel, vei invata sa dezvolti ideea in reguli si structuri, pentru ca in final sa obtii un demo jucabil al conceptului de la care ai pornit.
Game Design
01
Vei folosi Unity pentru a aduce la viata ideea de la care am pornit. Inveti sa setezi scene, sa creezi elemente, interactiuni, sa adaugi caractere, inamici si obiecte, sa plasezi camere, sunete si efecte speciale, dar si cum sa-ti testezi jocul pentru a elimina bug-urile care apar pe parcursul procesului de dezvoltare.
Unity Engine
02
Multe persoane incep dezvoltarea unui joc video, dar este surprinzator de greu sa termini unul. Pe parcursul programului vei invata procese folosite inclusiv de producatori profesionisti de jocuri pentru a-si dezvolta ideile, pentru a-si mentine proiectele pe drumul cel bun si pentru a oferi un joc complet, lansat.
Project Management
03
Mentionam ca este suprinzator numarul de jocuri incepute si neterminate sau lansate dupa numeroase amanari. Una dintre cauze este gestionarea incorecta a timpului de dezvoltare. Mentorii si trainerii cu care vei interactiona iti vor impartasi tips&tricks si bune practici pentru a minimiza aceste riscuri.
Gestionarea timpului
04
Dezvoltarea unui joc video este una dintre cele mai interactive experiente posibile. Fie ca lucrezi pe cont propriu, intr-o echipa mica sau intr-o corporatie, vei interactiona cu alti dezvoltatori. Te vom expune la diferite scenarii pentru a invata sa gestionezi situatii de criza, intarzieri de proiect, conflicte creative si evaluarea performantei.
Metode de comunicare
05
Planificarea lansarii unui joc incepe in ziua in care ai decis sa lucrezi la idea ta. Vei invata despre "Stage Gate Process", beneficiile versionarii de tip "Alpha", "Beta", "Gold", alegerea unei platforme pe care sa lansezi jocul, notiuni de marketing, comunitate, crowdfunding, post-lunch, patching si lansarea de continut tip DLC.
Lansarea jocului
06
Ce vei invata
Vei invata sa dezvolti jocuri pe calculator, singur si in echipe, folosind instrumente si tehnici de management al productiei pentru a livra un produs la timp. La finalul acestui program vei avea propriile proiecte de portofoliu care reprezinta prototipuri verticale si vei invata cum sa te prezinti potentialilor angajatori prin CV si portofoliul profesional.
Doar 12 locuri disponibile
Noiembrie - Iulie
Cursuri in Bucuresti
4000 Euro (plata in rate)
Minim 17 ani + Interviu
MASTERCLASS
Descopera cel mai ambitios program educational de cariera care te sustine sa devii dezvoltator de jocuri video. 12 locuri! 8 luni! 3 proiecte de portofoliu!
Programeaza-te la interviu
Stim cat de stresant poate fi procesul de tip interviu pentru admiterea intr-un program, dar ne dorim sa aveti parte de cea mai placuta si confortabila discutie cu noi. Acest interviu este important deoarece ne ajuta sa evaluam daca programul vi se potriveste sau nu.
Suntem constienti de efortul de timp si investitia financiara pe care o presupune si vrem sa beneficiati din plin de experienta acestuia. De asemenea, si pentru noi este util, folosind informatiile in procesul intern de construire a clasei si adaugarea unei varietati de cursanti care pot continua misiunea si obiectivele noastre si pot imbogati comunitatea pe care o construim.
Cum spuneam initial, va invitam la un dialog placut si confortabil pentru a ne cunoaste reciproc.
Intrebari frecvente
Acest program se adreseaza persoanelor de peste 17 ani, care doresc sa isi construiasca o cariera in domeniu, sa isi creasca sansele de angajare sau celor aflati in primii ani de cariera care vor sa isi accelereze dezvoltarea si promovarea in cariera. Programul Masterclass nu inlocuieste, ci suplineste activitatea ta scolara sau universitara.
Procesul de inscriere consta in completarea formularului de pe pagina dedicata Masterclass. Datorita numarului limitat de locuri este foarte importanta scrisoarea de intentie. Ne asteptam sa mentionezi intr-un mod detaliat de ce doresti sa participi la acest program.
In cazul in care intrunesti criteriile mentionate (17+ ani si scrisoare de intentie detaliata) vei fi contactat telefonic pentru stabilirea unui interviu cu unul dintre trainerii/mentorii implicati in program. Ulterior acestui interviu, vei primi un mail in care iti vom confirma sau infirma participarea in cadrul programului Masterclass.
In mailul de confirmare al participarii in cadrul programului Masterclass, vei primi link-ul catre pagina de plata. Plata se poate realiza prin transfer bancar in baza facturii fiscale emise de GameDev Academy, in lei la cursul BNR valabil in ziua facturarii. De asemenea, poti opta pentru plata in rate.
Da, deoarece cursurile vor avea loc la sediul GameDev Academy din Bucuresti. Cursantii si trainerii vor fi in contact permanent in clasa virtuala de pe canalul de Discord al GameDev Academy.
Programul se desfasoara pe durata unui calendar de an universitar. Acesta implica prezenta fizica in zilele in care se desfasoara sesiunile de curs, dar si interactiuni online cu colegii si profesorii, oricand este necesar, pe canalul nostru de Discord. Curricula este comupsa din module teoretice si practice ce vor fi predate pe parcursul a 2 semestre, dar si 2 sesiuni de examene. Modulele sunt construite pentru a oferi cunostintele necesare dezvoltarii unui joc video, iar examenul final va fi reprezentat de proiectul de an ce consta in realizarea unui demo de joc video. Aditional vor exista diferite proiecte si activitati optionale precum vizite la studiouri din Bucuresti, sesiuni de discutii cu invitati din strainatate, game jam-uri, etc.
Bineinteles! Avem un istoric pozitiv privind cursantii care s-au angajat la scurt timp dupa finalizarea cursurilor la care au participat. Insa, nu putem oferi garantii! Suntem in discutii cu principalele studiouri din Romania pentru a oferi programe de internship sau suport in privinta angajarii. De asemenea depunem efort sa te ajutam prin consultanta in realizarea CV-ului si a portofoliului.
Nu putem repeta de suficiente ori! Este foarte important sa iti dezvolti un portofoliu, sa exersezi in timpul liber, sa fii proactiv la curs, sa adresezi intrebari de fiecare data cand simti ca ceva nu iti este clar. Si insistam pe „sa exersezi in timpul liber” :).
Da, vei primi o diploma de participare emisa de noi care atesta implicarea ta pe toata durata programului. Pe langa diploma, vei primi si rezultatul obtinut la examenul final, precum si calificativul din partea noastra.
Tine cont de faptul ca nu vei primi diploma de participare sau calificativul din partea noastra daca vei acumula mai mult de 5 absente la curs.
Mentionam ca diplome certificate de statul roman nu se pot emite, deoarece marea majoritate a meseriilor specifice industriei de game development nu sunt recunoscute oficial in Romania.

Dragos Inoan
Trainer Game Design
Cu peste 17 ani petrecuti in industria de game development, dintre care 15 dedicati zonei de game design, Dragos nu ne dezamageste cu portofoliul pe care si l-a creat pana acum. In activitatea sa, s-a implicat in proiecte de toate marimile, in cateva dintre cele mai importante studiouri din tara, dar si ca dev independent.

Zoltan Nagy
Trainer Unity Engine
Se spune ca un mester bun este acela care, indiferent de instrumentele pe care le are, le intrebuinteaza cu indemanare. Asta este si Zoly, care in cariera sa de peste 15 ani ca dezvoltator de jocuri video a lucrat la o multitudine de proiecte, de la mici jocuri „casual” pana la jocuri the tip „AAA”.

Alexandru Oprea
Trainer Unreal Engine si C++
Cu Alex , cel mai tanar membru al echipei, ne stim din perioada in care a participat la prima editia a incubatorului Game LAB. Din 2017 si pana acum, Alex a adaugat pe lista de realizari o certificare Unity (Unity Certified Developer la care a luat punctaj maxim) si o slujba in cadrul Ubisoft, ca Gameplay Programmer.

Ionut Mitroi
Trainer Modelare 3D
Deschis la nou, pasionat de strategy si moba games, Ionut si-a inceput cariera in 2013 ca 2D/3D Artist la Ubisoft . De-a lungul timpului, a creat numeroase asseturi 3D pentru environment si asseturi 2D pentru meniuri atat pentru mobile, cat si pentru PC si console.

Ciprian Bacioiu
Trainer Game Design
Cip, cel mai bland gigant, a acumulat peste 15 ani de experienta in industrie si zeci de titluri lansate. Si-a dezvoltat propriul studio de jocuri unde s-a specializat pe jocuri de tip coffee-break precum si pe portarea si adaptarea jocurilor pe platforma Linux.

Alexandru Petrescu
Trainer Modelare 3D
Alex si-a inceput cariera la Ubisoft, in 2014, in rolul de Artist 3D. Si-a dezvoltat skill-urile si versatilitatea foarte repede, contribuind la dezvoltarea unora dintre cele mai importante proiecte in cadrul Ubisoft, atat pentru platformele de mobile, cat si de PC si console.

Catalin Marcu
Trainer Unreal Engine
Catalin si-a inceput activitatea in industrie de peste 15 ani. Mai bine de 10 ani a lucrat in cadrul studioul Mobility Games, unde a fost implicat in dezvoltarea si publicarea a numeroase jocuri pe AppStore si Google Play. In prezent are propriul studio indie si peste 5 jocuri lansate.

Cristian Cornea
Trainer Programare C++
Cristian este un programator pasionat de jocuri, de a le juca, de a le face, de a vorbi despre ele. A acumulat deja 18 ani de experienta in dezvoltare jocurilor, din care 10 in cadrul Ubisoft. A lucrat la diferite tipuri de jocuri, de la "AAA", cum ar fi "Assassin’s Creed", la jocuri mobile si indie